Love the skin your in....
Klachtenprocedure
Mixed Skins Clinic hecht grote waarde aan het bieden van een hoge kwaliteit van zorg. Ik als huidtherapeut doe er alles aan om zorg te bieden die doeltreffend, doelmatig en patiëntgericht is. Paramedici, waaronder ook de huidtherapeut valt, zijn verplicht een regeling te hebben voor de opvang en behandeling van klachten en geschillen. Dit is geregeld in de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg). Mixed Skins Clinic is aangesloten bij de NVH (Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten) en hierdoor automatisch aangesloten bij de klachten- en geschillencommissie bij Stichting Kwaliteitsregister Paramedici (KP). De huidtherapeut is op persoonlijke titel geregistreerd in het Kwaliteitsregister Paramedici. Dat betekent dat ik voldoet aan de bij- en nascholingsverplichtingen die voor opname in dit register vereist is.
Bespreekbaar maken bij de behandelend huidtherapeut
De eerste stap is dat u het probleem aankaart bij Mixed Skins Clinic. Maak hiervoor een aparte afspraak te maken, zodat ik de tijd kan nemen om de klacht te bespreken en om tot een eventuele oplossing te komen. Bent u van mening dat ik uw klacht niet naar behoren hebben opgelost of geeft u de voorkeur aan een bemiddelingsgesprek? Dan kunt u contact opnemen met het secretariaat van onze beroepsvereniging NVH.
Klachtenprocedure via klachten- en geschillenregeling Paramedici
Het kan zijn dat de vorige stappen niet tot een bevredigende oplossing leidt. In dat geval kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure. Op de website van het Klachtenloket Paramedici treft u een formulier en nadere uitleg aan om uw klacht in te kunnen dienen.